Hej! ;)

Såja! Nu är hela bloggen färdig! Har designat denna blogg åt Emelie, hoppas hon gillar den ;) Hon ville ha i färgen rosa så fick hon ha det! Hoppas hon får större blogglust och bloggar ofta! Speciellt om hennes fina Äpplet! Har ridit henne ett par gånger, shit vilken fart hon har i sig! Jätte härlig att rida på, fast mycket het i hoppning, haha! Nej nu ska jag låta Emelie ha sin blogg ifred, fniss ;)

Kan också berätta att vi går i samma klass, hon är helt underbar tjej, den dära tjejen! ;)

Puss på dig, Emelie! ;)

Kommentarer
Postat av: emmy

Malin, Jag älskar min blogg seriöööst!! :D Tack bästa malin som fixade sååååååå fin blogg åt mig. Jag är riiiiiktigt nöjd & blogg gör mig glädje :D <3

2011-07-23 @ 23:04:55
Postat av: Malin

Emmy! så söt du är! ;) bra att du är riktigt nöjd med den, & jag hoppas på att du bloggar mkt! ;) <3

2011-07-23 @ 23:07:38
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0