Hopptävling i Kalmar Udden.

Det var jätte fint väder när vi kom fram till hopptävling i Kalmar udden. Det var jätte mysigt & kollar på när dom tävlar, finns 3 olika, en i dressyrtävling, ponny hopptävling och stora hästar hopptävling. Sen vädret blev sämre så fotar jag inga bra bilder som ni ser bilder vid slutet blev inte lika bra som i början..
Sen gick vi till hästbutik,hittade en supersnygg Kingsland pike.
Jag var tveksam om jag skulle köpa, men mamma tycker att jag ska köpa den så gjorde jag det. Är riktigt nöjd!!!! :D
På kvällen red jag ut med mamma i skogen och på ängar. Travat och galopperat lugnt i flera varven på åkrar. Äpplet snubblade ingenting alls idag. Så skönt!! Men typ några dagar sen snubblar hon ganska mycket vid ridning, misstänkte att hon hade för stora skor eller ont i ryggen från hästbiten.. 1,5 veckor har hon snubblat cirka 5-7gånger i ridningen, hon har vilat ett tag från ridning. Om det blir bara värre så tar jag med henne till hästklinken i Kalmar. Har även beställt en BackOnTrack ryggvärmare till Äpplet och kanske blir bättre med de =)
Här kommer lite bilder från tävlingar.


Ponnytävling









Hästen hoppar så högt över hindret xD


Dressyrtävling


Ponnytävling, Jätte fin ponny med såna färgen! :)







Kingsland <3




Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad snygg Kingsland pikén va!!! ;)



Fina bilder!! :D

2011-07-23 @ 21:07:46
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

rätt snygg! :D miss you <3

2011-07-25 @ 00:07:33
URL: http://trestjarna.blogg
Postat av: emmy

tackar ;) <3

2011-08-01 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0