Red idag i dressyren

Hej!
Jag hade morgonfodring+ lunch idag, jag var i stallet kl halv 7 på morgon och släppte ut Äpplet och Moxie.
Mockat & packat höpåsar och sen städade jag lite inne i stallet och packade alla mina saker, Äpplet åker hem om 3 dagar, tiden går så jävla snabbt!!
Jag red i dressyr idag inne i ridhuset. Provade & rida med pessoabett idag, det var helt okej men hon trivs nog bäst i tredelat bett och rak med fasta ringar!
Tränat lite L:C dressyrprogrammet och äpplet var jätte duktigt!! Men lite pigg var hon.
Tränat efteråt lite galoppbyten i snett i genom men hon var duktigt!! Hon har lite svårt att byta till vänstergalopp, hon är duktigt vid högergalopp.


 Bilden är ca 1 månad sen. Älskar bilden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0