Dressyrpass

Red i dressyr idag i kort pass, Det gick lite segt idag, han är nog trött efter hoppträning igår :P Men tränat lite skänkelvikning,halvhalt,inre skänkel idag. Mest att man tänka på att inte man tittar neråt när man rider :p det måste jag träna på mer fortfarande ;) Red ca 30 minuter i paddocken så fotade min syster på mig :) Det blev några bra bilder faktiskt! :)
Snart ska vi åka till sommarstuga utanför i Kalmar, ikväll blir det grill och bad med familjen!! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, så fina bilder på dig och jagge! :)

Svar: Tack gumman! :D har lite fel med kläder, skulle haft på mig vit linne/piké ist för svart linne ;( <3
Emelie Johansson

2012-08-07 @ 15:34:22
URL: http://malinaahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0