Hoppträning för Mats

Vaknat kl halv 9 för att äta frukost, sen gick jag till stallet och gör Jaguar i ordning. Sen lastar vi honom in och han gick rakt in så det var skönt. När vi kom fram till stall Torstensson, så sadlade jag och tränsade Jaguar sen skrittade vi en litet runda innan hoppträningen började. Jobbat med markarbete i början sen blev det hoppbanor. Det gick kanon tyckte Mats men får öva mer på inre skänkel och titta rakt fram. Så jag får ej titta ner så ofta som jag brukar göra haha.. Typiskt av mig ;) Men slutade med 1 meter banor på 9 hopphinder, det var skit kul! Han tyckte det var en härlig häst. Nu har vi även bokat tisdag den 14 augusti också. Så blir det nästa gång den 13 och 14 augusti, jag behöver verkligen träna mer innan jag kommer till Örebro med Jaguar.
 
Ursäkta för dåliga mobilbilder! inte de bästa kvalitet. :P
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Love you min lilla prins du är bäst!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0