Modellbilder

Igår fotade vi lite nya bilder på oss, jag har typ alla gamla bilder på mig så dags att ta lite nya bilder :)
Bilder blev faktiskt bra! :)
Red ut en runda på Jaguar :) Mamma har provridit lite också första gången som hon har ridit på honom. Mamma tyckte att Jagge var stor häst att sitta rida på. haha!
Sen på kvällen packade jag lite Jagges utrustning som ska ta med till Örebro nu på fredag. Snart börjar skolan igen, det ska bli kul att träffa kompisarna igen och ha Jaguar på skolan! :D
Imorgon blir det hoppträning så Linnea,Linda,mamma och pappa ska följa med och kolla på mig när jag rider för Mats Torstensson :)
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma :)

kan inte någon filma när du hoppar så kan du lägga upp de på bloggen ? :)

Svar: Jo min mamma kan försöka filma mig imorgon xD Så får ni se lite filmer när jag rider och hoppar :)
Emelie Johansson

2012-08-12 @ 20:14:09
URL: http://eemmakarlssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0