Trästockar

Vaknat tidigt idag i sommarstugan. Sen blev det till Borgholm med min pappa och åt kina mat, mums! Sen åkte vi till affär som heter "skylt och reklam" fick vi kolla lite med text och bokstäver. Tänkte göra mitt namn och efternamn på min nya fina transport i båda sidor. Så det kommer bli skit snyggt!! Ni få se det på fredag ;) Sen kom vi hem så byggde jag och pappa lite trästockar på åkern. Sen blev det rid också, hoppat lite grann med, Jagge tyckte det var inte något speciellt, han tyckte att hindret var för lågt :P
Sen på kvällen kollade jag och pappa lite kräftor på tre olika litet sjön en bit från oss hemma, blev många iaf! Men typ hundra små kräftor och 30 stora kräftor. Men vi fick kasta alla små kräftor så hoppas nästa år blir det många stora. :D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0