träning idag igen

Idag blev det sista hoppträningen för Mats Torstensson :) Idag gick det ännu bättre än igår, Är så glad att det gick bra för oss. Dock ramlade jag av idag men det gick bra så satt jag upp direkt igen och hoppade på banan igen. Han var typ rädd för nån båge som finns under hinder så stannade han typ då skänklade jag på honom då hoppade han över hindret så tappade jag balansen och trillade av. haha xD Idag blev det mer bana fick hoppa 10 hinder på en bana. Jätte kul! :D Nu ska Jaguar vara hemma och vila tills man åker till Örebro igen på fredag :) Har tvättat transport idag och packat lite kläder. Mats sa att vi får ut och tävla nu lite när vi kommer t örebro :) Så ska kolla om det finns några bra hopptävlingar i Örebro :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Mysig ridbana :)

Svar: ja verkligen :)
Emelie Johansson

2012-08-15 @ 23:51:52
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Ebba

Tränar du för mats?? Vilka dagar?

Svar: Rider bara där då och då :) men nu har jag min häst i Örebro så rider jag för annan tränare :)
Emelie Johansson

2012-08-17 @ 14:30:12
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0