Härligt dag !

Idag var det härligt väder! Har mockat idag i hagen sen åkte jag och linnea till Ekerum och badat där. Ganska kallt i vattnet men klarar mig ändå ;)
Sen blev det stallet och longerat Glamour med sadel,träns på sig. Sen lade jag lite flaskor in sadelväska att få lite vikt på hennes rygg. Men hon bryr sig inte ens så vi har hängt på henne lite med, gick kanon bra!! :D
Sen red jag på Jaguar och hoppat idag! Blev lite banor hinder idag började med lågt ca 50cm men han tycker det var tråkigt men gick bra. sen höjde vi lite mer tills slut till mellan 80-110 cm på banor. Riktigt kul tyckte han och jag med! :) Känner mig att vi passade jätte bra tillsammans och det finns inte annan häst som var bättre än han! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabel

wow snygg sabrak och huva du har på jagge!
ser ju fint med glamor roligt det gick bra att sitta upp på henne;)

Svar: Taack! Japp det var roligt :D
Emelie Johansson

2012-07-04 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0