Kollar på hästtransport :)

Har varit jätte dåligt att uppdatera här på bloggen, haft mycket och göra! Varit med kompisar och ridit, åkte till Karlskrona en dag med :)
Jag har solat hela dagen idag och mockat i hagen, passa på mocka i hagen när det är fint väder då får man lite färg! ;) Så hästarna har varit inne idag ca 2-3 timmar pga massa flug och jätte varmt! Så tyckte dom det var skönt och komma in i boxen. Snart ska jag och pappa dra och kolla hästtransport utanför kalmar. Hoppas vi hittar något bra transport så kan jag åka iväg och träna/tävla sen! Har funderat lite på Böckman -12 och cheval -12 men har inte bestämt mig än! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: isabel

hittat nån transport än?

Svar: japp :)
Emelie Johansson

2012-07-30 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0