Power big meet

Jag åkte tåg till Malin att få träffa henne i Ramnäs utanför Västerås och hälsa på från onsdags till idag :) Har saknat henne massor! Så vi pratade om massor när vi träffas som vanligt :P Sen träffade vi Pejen, malins häst med =) Roligt att få se honom igen :) Sen var vi i Västerås Power Big Meet i torsdags,fredags och lördags :P Mycket folk och bilar, nästan 2 timmar att man kan komma in till stan med bilen, sjukt haha! Skit kul var det, händer mycket saker hela tiden typ! :D Men kom hem idag och träffade älskade jaguar, red ut en runda idag :)
Tyvärr ja har inte hunnit och fotat så mycket under dessa 4 dagar.. :) Men har några iaf!
 
 
 
 
Fan snygga bilar!!! :D vill ha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att ha dig här hos mig! puss <3

Svar: Love you! <3
Emelie Johansson

2012-07-09 @ 01:19:10
URL: http://malinaahlin.blogg.se
Postat av: isabel

wow var roligt ni har haft tillsammans;)har du nån egen bil än eller lånar? om du har egen ta kort så får jag se. körde du bil till Malin?? synd att ni ej tog kort på när ni höll på med malins häst:( ( sms mig om det är något.)

Svar: taack! Nä jag åkte tåg till henne. Jag lånar pappas bil Isuzu, ska köpa en volvo sen i augusti innan skolan börja. Japp jag glömde ta med kameran så det var synd.
Emelie Johansson

2012-07-10 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0