Red på Glamour idag första gång!

Idag har jag fotat lite hästgrejer som jag kommer inte att använda på jaguar, har köpt några täcke till han men typ ingen täcke som passar på honom :( Han har ganska kraftig bog så alla täcke satt för trångt på hans bogen. Utom Bucas täcke satt helt perfekt på honom!! :)
Sen longerat vi igen Glamour och hängt lite. Sen red jag på hennes rygg och hon kollar inte ens på mig eller något som var konstigt i ryggen. Men allt gick bra så skrittade vi, linnea ledde :) Sen byte vi och gick bra, skrittade en kort stund för idag. Roligt att man kan rida på henne med!! :D
Sen färgade jag håret till ljus brun, men inte så mycket färg som har förändrat :/
Imorgon åker jag till Västerås för att träffa Malin :D
 
 
 
Jag och Jagge för 2-3veckor sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0