Ullared

Igår åkte vi till Ullared och shoppat ganska mycket :) Men blev inte lika mycket som förra gången iaf så det var tur :) Men köpte nästan bara hästgrejer där. Sen kom jag hem så hann jag longera Jaguar innan det börjar blir mörkt. Han börjar och lyssna bättre och bättre med rösten:) som jag säger skirtt då skittar han, travar då travar han, galopp då galoppera han :) Hann inte blogga igår för min dataskärmen dog igår.. -.- haha..
 
 
Köpte 2 hinkar till boxar, fleecetäcke, regntäcke med fleecefodrat i, broddlåda, silver boots, hästgodisar, bomull, hästschampoo, flugspray, hovfett, håltång, hästliniment, tempen, dressyrspö, svamp, 3 foderhinkar med lock på, 3 grimskraft, flughuva till Glamour, ridvantar, 4 ridstrumpor, 2 tröjor, regnjacka och byxor.
 
 
 
Är såå kär i denna täcke! Men regntäcke är för liten på honom så ska lämna tillbaka tror jag.. suck :( skitsnyggt med lapp fram..
 
 
Köpte massor med godisar, spets linne, trålöst datamus, 5 st läpplift, rosa strumpor,tavlor, mm :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad kul med alla sakerna :D Täcket var jätte snyggt ju! Jag får kika på allt imon i stallet!

Svar: Jaa! :D Gör så ;) synd att regntäcke passar ej på honom men du kan kolla det imorgon :) puss
Emelie Johansson

2012-07-10 @ 23:45:15
Postat av: Matilda

Har samma foderhinkar hihi :D <3 puss

Svar: Jaså den är sjukt bra att ha inne i boxen! xD puss <3
Emelie Johansson

2012-07-12 @ 13:25:43
Postat av: Kim

Vad mycket skoj du köpte :) vad låg prisen på täckena?:)

Svar: jaa! :) Jag köpte fleecetäcke för 249kr, regntäcke 329kr om jag minns rätt ;D
Emelie Johansson

2012-07-14 @ 20:01:55
URL: http://skyggni.blogg.se
Postat av: Kim

Sv: okej. Oj vilka bra priser. Fleecet var riktigt snyggt :)

Svar: Japp ullared har bra priser på allt men kvalitet är kanske inte de bästa :)
Emelie Johansson

2012-07-14 @ 22:19:55
URL: http://skyggni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0