Tragus

Igår träffade jag Matilda i stan och gjorde tragus på bådas örat :) Gick faktiskt bra, inget ont alls skönt! :D
Är iallafall nöjd med det :) Sen blev det dressyrpass på Jaguar igår kväll, gick faktiskt bra :)
Idag red vi monteridning i Marieberg, Jag fick Axel, Malin Art och Isabel Madde :) Gick ganska okej men min häst var slö så..  Men gick ganska bra ändå :p
Sen efteråt red jag på Jaguar ute i ridpaddocken, Gick helt okej men han var lite barnsligt ibland men går ändå ganska bra vid slutet. Imorgon blir det hoppträning! :D
Bakat precis kladdkakor och chokladbollar mums!! Aja tjockis ;)
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för igår! :D <3 du är bäst! kladdkaka & chokladbollar syns väldigt gott hihi. vi ses imorgon bästa! <3

Svar: tack själv gumman! :D <3 Haha japp kom och smaka lite då ;) <3
Emelie Johansson

2012-09-12 @ 21:39:45
Postat av: Linnéa

Gaaah cool piercing! :D Ganska gott med kaka (a) <3

Svar: taack! :D Jaa hihi du får komma och hälsa på mig någon gång? :) <3
Emelie Johansson

2012-09-12 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0