Bada med hästarna

Idag red vi ner till sjön som ligger ganska nära från min lägenheten :) vi red ner till mig sen sadlar vi av hästen och red ner till sjön, 1 km från mig. Jätte mysigt och bada där nere, Jaguar simmade lite också men synd fick inga bilder på det :( sen red vi till mig igen och gav lite bananer, dom älskar det :D sen red vi hemåt! Nu blir det grilla hemma med min finaste kille! :)
Och även kom hyresvärden till mig och gav halva kebab familjpizza. Får äta upp pizza ikväll isf :p snällt av dom som gav pizza till oss :D inte så många hyresvärden som gör det!


Kommentarer
Postat av: matilda

Så häääärligt idag!!;) ligger nu på sängen och är helt slut efter lång tur!! Vi badar snart igen! :D <3<3

Svar: Jaa eller hur ;) Jaa nästa vecka bada igen eller nått :D <3 <3
Emelie Johansson

2013-08-02 @ 19:46:51
Postat av: isabel

mysigt ni har haft det:)

Svar: jadå =)
Emelie Johansson

2013-08-02 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0