Falsterbo tretorn stövlar

Matilda hämtade falsterbo tretorn stövlar åt mig igår kväll. TUSEN TAAAACK!! :D Min bil är på verkstad nu så jag har ingen bil och köra med. Har köpt bromsbelägg,bromsskiva,spännen och rem för 2000kr :( hoppas jag får bilen till onsdag! Sen blir det besiktas bilen! :) hoppas felfria!!! Så himla dyrt att äga en bil faktiskt :(
Åkte till Surahammar och hämtade beg back on track fleecetäcke som har använt bara 3 gånger och ej tvättat till ett bra pris :)
Sen åkte jag till Marieberg och sålde dyon chaps(chapsen är för litet så ska köpa ett större sen!) och hittade en röd helskodda John Whitaker inne till häst. 30% rabatt så jag betalade 650kr ist 950kr :D
Bra pris faktiskt för jw byxor! :D
Köpte även 10 st gräsbroddar.
Sen åkte jag till stallet och red ut med Matilda :) det regnade ganska mkt när vi red så det var tråkigt :/ i paddock är det fullt med vattenpölar -.-

I fredags köpte jag GG stigläder i kalvskinn, nya dyon tyglar! :)
I lördags var jag & Matilda på loppis i östra kullen i Kumla! :) jätte dåligt, ej så mkt folk som va där :)
Jag köpte 2 flugsprayor,dressyrgjord,stigläder i kalvskinn,vit tunn tröja med krage till bra pris ! :)

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är lugnt med stövlarna!! :D imorgon pay and cross å sen helgen tävla, de ska gå skit bra för er!! :D <3<3

Svar: hihi :D Ja hoppas går bra för oss :D <3 <3
Emelie Johansson

2013-08-13 @ 21:28:53
Postat av: isabel

Jaså var du där och skulle sälja själv saker?!
trodde du var där för att handla.

2013-08-14 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0