Turkos outfit

Nya Jin stigbyglar,schabrak,Kingsland hanskar och pannband som jag har köpt från Falsterbo Horse Show :D
Malin fotade mig som vanligt ;) hoppade lite också.
Bilder tog för ca 3 veckor sedan. 
 
Det blir terrängträning för Sia nu på onsdag
kanske dressyrträning för Erika på torsdag
Pay & cross i Segersjö nästa onsdag
Lokaltävling 1 m och 110cm nästa lördag i Kvinnersta
Ska boka nån dag hoppträning för Eva Danielsson I Nora innan tävling nästa lördag =)
 
TAGGA TJEJ HÄR !!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabel

du o jagge passar varandra otroligt o du utvecklas mkt:(

Svar: tack :D utvecklar jävligt mkt med min hästen, är så glad att jag lär mig mycket :)
Emelie Johansson

2013-08-06 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0