Första placering i 110cm av 74 tävlande :D

Jag kom sent till tävlingen då har 110cm börjat redan! Jag hann inte gå på bana men fick titta på hur dom andra rider på banan så försökte jag komma ihåg hela vägen. Fick rida i framhoppning i kort stund sen direkt till tävlingsbana. Håller på att glömma vägen men tur att siffror hjälpte mig att hitta vägen! :p 
I omhopnning hoppade jag nästan fel hinder men tur jag hann svänga. Fick 24,7 tid i omhopnning och jag leder! :D 74 st som har tävlat i 110 och det är sjukt mycket! :o Min duktiga häst som får oftast rosett hem varje gång när jag är ute och tävlar m honom :D finns inte bättre häst än honom! Haft honom i lite över 17 månader nu! Massor roliga upplever tillsammans och han är min bästa vän för alltid! Han sviker aldrig, min bästa häst! <3 
Torsdags p&j i Kvinnersta felfria på 1m 
Lördags felfria i 110cm 0+0 första plats av 74 tävlande! :D 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0