Lundsbrunn SPA

Igår åkte jag & min älskling till lundebrunn spa, överraskade honom och han visste inte vart han ska haha ;p 
Han blev jätte glad när han kom fram så det var värt ;) badar, åt middag & sen drack jag lite med min kille inne på hotellet, jätte mysigt!!
Världens godaste frukost sen blev det bad & spa innan vi åker tillbaka till Örebro.. Haft en bra natt!!!
Jaguar har varit hos sharpman för ett tag sen och köpte ny sadel till honom är en brun crown impala hoppsadel :) sen köpte jag en svart Bates innova dressyrsadel igår med extended stöd. Supernöjd! Även dyon träns från sharpman & ny jw byxor,kl tröja!!! :D 
Bild kommer på utrustning/ridkläder imorgon eller på måndag!! :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0