Första dag i Mallorca :)

Har badat och solat hela dagen idag, super bra väder!!! :D tog det lugnt med solen idag. jag vill inte ha solfräknar igen som jag fick förra gången när jag solade för mycket :)
Sen åt vi alla 12 personer ute i stan, blev spaghetti med skinksås :D gott!
Sen gick jag och kusin Malin ut i stan och kollade lite kläder och så :)
Jag köpte en rosa klänning :) får kolla mer imorgon om jag hittar nått bra :)
Idag har Jaguar& pejen fått en timmes kiropraktor :D synd att jag inte kunde vara med men vi har bokat igen den 27 september då kan jag vara med :D


Kommentarer
Postat av: isabel

fina bilder:)
du passar jätte bra i rosa klänningen;)

2013-09-05 @ 20:22:29
Postat av: Matilda

Jaguar & Pejen njöt varenda sekund av kiropraktor :D<3<3<3 du vet vad jag tkr om klänningen hihi

2013-09-06 @ 21:23:14
Postat av: Rebba

shit vad snygg klänningen är?! ge mig... :D

2013-09-09 @ 21:48:45
URL: http://absolutrebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0