Fiskakvarium till vardagsrum

Jag kollade genom lite fiskar och akvarium på blocket i en vecka nu.
Jag blev dökäär i dom fiskar diskus & skalarer & 3 malar( en av dom är i gul färg!!!) :D 
Så bestämde jag åka ner och kolla på dom fiskar och tyckte dom såg jätte fin ut & bra Juwel akvarium+möbler till de.
Sen åkte jag till en kompis som säljer också fiskar men akvarium var lite för stort så det krävs mycket vatten! 
Så bestämde jag och min kille åka den första som vi har kollat på :) och köpte dom hem, blev lite mycket städ i akvarium innan fiskar bor i. Tog med 60 l eras gamla vatten så inte hälla allt för nytt vatten då dör dom.. 
Älskar dom fiskarna och blå sand!! 😍
Jag åkte till fiskaffär idag med Lovisa och frågade om växter till min akvarium för det är så tomt i mitt. Då sa dom att växter kan ej klara i 29 grader så får man slänga efter två dygn... -.- men hon sa kan finnas annan affär som har växter som tål i varm vatten. Så jag får kolla lite runt och hoppas jag hittar nån så kan dom fiskarna gömma sig lite :) 
Ska köpa nått kul i bakgrunden, dekoration som dödskalle och så! 
Och såklart små grejer till de som behövs vid städning,mat och så. 
Nu har jag suttit här i hela kvällen och glo på fina fiskar!! Haha 😍 






Kommentarer
Postat av: isabel

vackra fiskar ni har;)
fin sandbotten blått de passar bra:D

Svar: tack :D
Emelie Johansson

2014-04-16 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0