Jobb

Jag har jobbat idag i kvinnerstaskolan, släppa ut hästarna,mocka,packa höpåsar,sopa,kraft,vatten till hagar, ta in hästarna, spola ben & osv :)
Blir jobb igen på måndag sen är det över :p 
Jaguar sköter sig perfekt i transport när vi åkte och hoppträna hos Sandra kåregren, tur! :)
Han var lite seg idag i hoppning så rev några på låga hinder men sen skötte han sig perfekt när vi hoppade på 1 m banor :) min fina jaguar! <3 

Har sålt ganska mycket med grejer och behöver få lite pengar som behöver kunna betala till hästförsäkring :)
Blev så sugen och köpa ett schabrak hos möllero ridsport igår så jag köpte ett vitt GG dressyrschabrak med bling!! 😍
Jag har träffat Matilda en stund i stan igår , pratat mycket som vanligt ;) 
Sen var jag på akvariekällarn och köpte lite grejer till min underbara fiskar. 
Jag köpte håv, ph test, ph minus( har lite för hög ph värde i min akvarium), doppvärmare, 2 paket frysna mat(oxhjärta, en är vanlig fiskmat),växter, slamsugare,städgrejer och lite till :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0