16 februari

Idag har jag handlat lite som ridskor, turkos benskydd, turkos boots och lamm-sulor till min mountain horse ridskor :) 
Jag har ridit idag på Jaguar och han var stel idag från i fredags, han fick en timmes kiropraktor och han hade kramp i muskler i några ställen och hade haft problem med sadel innan så dom har fixat hans rygg att de ska bli bättre :) ska smörja med linement 2 gånger i veckan på dom ställe som kramp vid muskler och och vissa ställen va lite ömt också men ingen fara sa han.  Så jag red lugnt idag och imorgon ska de bli vanligt igen men kan bli några dagar till :) 




 
Jaguar var så nöjd och trött efter en timmes kiropraktor :) 
Snart blir det dags för tandläkare och halvklippning :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0