Lite nya grejer som jag har köpt :D


Lite nya ryttarekläder och hästutrustning  ;) tagga till tävlingar sen!! Hoppas på den 22 februari om min hand är bättre. 
      
Kingsland vit ridbyxor 

 
Super snygg Scapa allround schabrak 
Ridskärp
Brun micklem tyglar 
Baucher tredelat bett 
Den hjälper att hästarna ej tugga lika mycket när man rider. Ska testa på min och se om det funkar :D 
Mountain horse ridskor 
Blev en ny ridskor efter ha använt min gamla mh ridskor i 5 år. Hållbart så blir det samma modell igen :) 
Blå Animo ridbyxor 

Blå/gul Swarovski pannband 
Marinblå Schockemöhle dressyrschabrak 

Hästboll, köpte den för att min häst är ofta rastlös i hagen så bollen kanske hjälper honom lite :D  
Marinblå dyon allround schabrak 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0