Gips är borta nu :D

Åkte till stallet och släppa ut alla hästarna sen körde jag hem för jag hade så bråttom. När det var ca 600m kvar tills jag e hemma, såg lastbilen stod mitt i vägen, hjulen satt fast i diket. Jag tänkte fan jag måste hinna lämna bilen i verkstad & ta buss till sjukhuset för dom  ska ta bort gipset. 
Tog en lååång omväg i onödan och byter om kläder i hemma... 
Lämnade bilen på verkstad och hoppades att bilen är klar till kväll!!
Gick till busshållplatsen och såg att bussen kommer om 25min och ska vara i sjukhuset om 30 min -.- jag hinner fan ej!! -.-
Min världens bästa älskling kör från jobbet och hämtade mig. kom precis i tid i usö :D 
Blev så överlycklig och ta bort gipset men det är så ömt. Det gör ont och röra sig men hoppas går över snabbt med sjukgymnastik i 2 veckor.. 
Min underbara vän Malin hämtade mig på usö och körde till stallet. Jaguar och Malin skötte sig perfekt i ridhuset, fick göra många olika övningar tex, tempoväxlar i alla gångarter,skänkelvikning, jobba i volt , halt, och lite annat också :D Malin är nöjd med min nya dressyrsadel :D
Skjutsade mig hem efteråt. Tusen tack!! 

Bilen blev äntligen klar från verkstad så kan jag köra igen! :D 
Nu ska inte bilen läcka mer från glykol. Dom fick köpa slangvärmare så motorvärmare funkar nu igen äntligen! 
Blev pizzamys med älskling på kvällen, vilken bra dag idag :D 
Gips bort, bil funkar bra och underbara Malin & Patrik räddade min dag pga slipper åka med buss :D vill aldrig åka i buss usch :p 



Där är en röntgadbild , man ser att den e brutet. 




Kommentarer
Postat av: malin

tack själv gumman! 😄😘 skönt att slippa gips nu!
åh ja! nya dressyrsadeln var ju jättebra, du ska vara nöjd med den! 😉😘

Svar: Ja bra hihi 😃👍😘
Emelie Johansson

2014-01-30 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0