Mysfik med Matilda

Jag har varit i Marieberg med Matilda idag :) mysfik och gå lite runt på olika affären. 
Kände att jag behöver ta hand om mitt hår ordentligt nu innan jag tappar alla håret :p
Köpte grön bed head schampoo & balsam som är bra mot slitet och tunn hår. 
Loreal inpackning som är bra mot slitet och trött hår. 
Får använda inpackning i ca 10min-1 timme för få bättre i håret sen skölja av, balsam till sist :)
Köpte rosa bed head för en vecka sedan för få mer volym i håret för mitt hår är väldigt tunt. 
Tänkte använda gröna i vardagar och rosa på helger. Och även fläta håret innan jag sover. Får väll se om jag ser något skillnad om halvt år. 
Köpte även mascara, hoppas den är bra med! 



 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt var det idag! Ses snart igen gumman :D<3 och hoppas att schampoo å inpackning å balsam fungerar mkt bra på dig 😍❤️❤️

Svar: Ja jätte mysigt! Ja det hoppas jag med hihi har även klippt lite håret :p ses snart igen 😘❤❤
Emelie Johansson

2014-01-29 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0