8 maj

Oj vad tiden gĂ„r fort, snart tar jag student!!! Yeeeeah😃 
Idag har jag hĂ€mtat ut studentmössa,mjukisbyxor och tröja :) super nöjd!!! 👍 nu Ă€r det bara klackskor och hĂ„rförlĂ€ngning kvar att fixa innan jag tar student 😁
I skolan har jag sladdat med traktor i ridhuset och vattenspridare ocksÄ, ridit dressyrpass pÄ Tino. Masserat pÄ Tysken och gick ut pÄ promenad.
Sen har jag Àven handlat mat och lagat mat tillsammans med min kille :)
Varit i stallet ocksĂ„ och fixat sommarhagen,stĂ€dat i hagen,sen har jag ocksĂ„ hunnit ridit lite ocksĂ„ :) blev mycket trĂ€ning inför dressyrtĂ€vling pĂ„ lördag. 
Jag har Ă€ven hĂ€mtat ut paket , Schockemöhle dressyrtrĂ€ns med vit fordring 5cm bred nosgrimma , en helt ny oanvĂ€nda JH dressyrtrĂ€ns med 5 cm bred nosgrimma pĂ„ lack, marinblĂ„ GG bling schabrak  :) sĂ„ fina grejer 😍

Sen har min fisk lagt massa smĂ„ Ă€gg inatt sĂ„ det blir smĂ„ fiskungar om 3-7 dagar 😃👍 spĂ€nnande!! 

Schockemöhle trĂ€ns med swarovski pannband , 5 cm bred nosgrimma med vit fordring 👍



Tino och jag i ridhuset 

Ute pÄ promenerad med Tysken :)
MarinblĂ„ bling GG schabrak 
FiskÀgg(rom)

Helt ny JH dressyrtrĂ€ns. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0