17/8

Hej nu har jag inte bloggat på ett tag som vanligt!!! ;p 
Men nu är det första dag som jag är arbetslös på riktigt, sommarjobb e slut:p
Har jobbat i helgen som sista gången men sen blir det lite extra när dom behöver ha hjälp. 
Idag hade jag haft sovmorgon,jätte skönt!! Sen blev det till tandläkare och då har dom lagat ett hål. Så nu har dom äntligen bokat operation för visdomstand slutet av oktober(bättre än ingenting!) Det ska bli skönt och få bort för jag får ont ibland:/ 
Sen mockade jag i hagen blev 6 skottkärror :p blir ju så när man har ej mockat i 1,5vecka... 
Sen blev det ridtur på Jaguar :) red lite dressyr/kondition på åker :) lite roligare få rida på åkern än i paddocken hela tiden. Blir ju tråkigt för han om det blir samma sak hela tiden. 
Sedan åt jag & mamma nutellaglass som hon har gjort, suuuupergoda!!!😍👌🏼
Sen åkte jag till en kompis på kvällen och åt lite räkor, så gott!!!:) 

Jag kan sammanfatta lite vad jag har gjort under tiden när jag inte ha bloggat nått. Jag har varit i Örebro och hälsat på kompisar osv.. Jätte kul få träffa gamla kompisar.. Sen har jag varit ute i lördags kväll med tommy & Henke. Bra kväll👌🏼 lite segt att gå upp så tidigt på sön morgon & jobba haha!

Före i hagen 

Efter :) 

En dag på jobbet!

Min fina hästar❤️

Myser med djuren

Min nya vinterbil😂 Volvo 945
ska bli kul leka med bilen sen👌🏼
tänt ljus&ros för andre & Frida❤️i älandsbro
oxfile på plankan i Stockholm😍
I Örnsköldsvik&kollat på en BMW 530d
Testat lite grävmaskin,jätte kul!!:)
utgång med snygga brudar i Kalmar 
Fin solnedgång i Borgholm 
tävlat i lb:2 dressyr i Löttorp 61p 
Vi vann i 110cm i Löttorp 😃

orädda hästar haha! 
Badat i poolen 👌🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0