1/8

Jag har jobbat idag från 7-12. Sedan va jag hos hästarna och satte på flughuvor, sprayat med flugspray,smörjde solkräm mule på Levina som är känslig :) skönt väder idag!!!👌🏼☀️ 
jag har anmält mig precis till LB:2 2003 dressyr tävling i Åkerbo den 8 aug och 110cm hoppning den 9 augusti ska bli spännande! 
Föräldrar e borta igen så jag är hemma själv med lillebror :) 
Senare ska jag åka och hälsa på syster linda :) hon har fått barn(Malte)igår på morgon!! Ska bli roligt och hälsa på :) 
Kompis Linda kommer förbi ikväll då ska vi rida ut på Levina & Jaguar :D

Har hänt lite under tiden när jag har ej bloggat. Har jobbat alla dagar förutom fredag då va jag ledig:) på torsdag kväll då drack jag ihop med linda lite hemma hos mig sedan drog vi till syster & tommy som bor ett km härifrån. Sen skjutsade tommy oss till Borgholm då köpte jag nutella glass och sen satte alla vi 3 i pubben :) blev några drinkar innan vi åkte hem.
Jag tömkörde Jaguar i torsdags, har ej gjort det från förra året så det va bra att jag gjorde det. Ska försöka göra det oftare :) bra för både mig & hästen. 
Igår följde kompis linda med till paddocken i Karum. Blev lite hoppträning :) hoppade 1m-125cm på banor :) enstaka hinder va på125. Flesta va på 110-120.. 
Han va otroligt fin 😍👌🏼 linda tog lite bilder också från min kamera :D 
ska försöka få tag i Mats Torstensson hopptränare, skulle behöva träna för han :) senare på kvällen då öppnade jag entill hagen för dom hade lite gräs kvar i nuvarande hage. Dom var jätte glada :) jag putsade alla läder grejer i stallet också så alla e fräscha nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0