18/8

Idag vaknade jag kl 9, skönt med sovmorgon! Gick ut direkt och tog av täcke på hästarna, det blåste rätt mycket under natten. 
Åkte in till Kalmar och va inne hos Arbetsförmedligen & skrev in mig där. Jag har ykb prov & praktik kvar sen är jag helt färdigt med allt. 
Sen åkte jag till hansa city och shoppat lite. Hade rätt mycket pengar i presentkort så passade på att slösa :)
Jag har köpt mascara,puder.solpuder,kräm,hårfärg,hårschampoo, lim till fransar , salt 25kg & zinkpasta t hästarna :) 
Jag& mamma åt Kina mat lunch så gott!! 
Sen körde jag& mamma halmbalar in vagn blev 2 lass idag. Imorgon blir jag själv i 3 lass 😳 men man blir stark av det och det ville jag. Sen blev det hoppträning i Karum :) mamma& pappa följde med hjälpte till & höja hinder :)
Mamma och jag har gjort supergoooda hallonpaj 😏

Bilden e från igår 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0