20/8

Jag käkade frukost själv i lugn och ro..
Sen började jag med att städa i mitt rum, fullt med kläder, klänningar överallt så nu är det fin igen :) 
Började att sola lite vid altan och läser lite ykb. Sen kom min storebror och sa att han behövde hjälp med att lasta in halmbalar t fårhuset. Så fick jag ställa upp och hjälpa till idag med :) 
Sen blev det gympa i rälla sporthallen, vilken bra träning alltså! Sen blev det uteritt med mamma :) 
Jag red på Levina och hon är pigg som vanligt, red Levina först hela tiden & Jaguar går långt bak ensamt med mamma 😂 sen började vi trava ganska snabbt på åker, alltså jag rider precis vid kanten på åker så blir en lång runda. Levina blev skrämd av fåren som stod precis andra sidan av åker så hon kastade av sig i sidan så jag ramlade av :p hon stod kvar och tittade på fåren. Jaguar undrade vad som har hänt och tittade på mig när jag log på marken 😂
Sedan satte jag upp igen då va Levina lugn då fortsätte vi trava & så.
En mysig ganska lång runda :) 
Jag hann städa,putsa lite grejer under tiden när Jaguar & Levina åt hö inne i stallet innan jag släppte ut dom i hagen. 








Bild från igår bubbelbad :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0