24/8

Jag köpte en Kawasaki 250cc årsm 10 igår, skit fin cross av en kompis 😍 
Idag har jag bytt rosa handtag på crossen och blev super fin därefter! 
Storebror pontus hjälpte mig att serva som oljafilter,olja under tiden jag fick kolla & lära mig nått! Nu vet jag hur man gör om man ska byta till nästa gång :) 10 timmars körningar sen e det dags att byta igen :)
Sen tvättade jag snabbt på crossen också så den blev iallafall ren :). 
Nu är det bara sänka den och sen ut& gasa ;) längtar!!!
Idag hjälpte jag pappa med halmkörning :) blev mycket med balar haha.. Har jobbat mycket förra vecka med halm oxå så min armar e helt slut ;) blev ca 1700 balar som jag har bärt, 10-15kg per bal.. 
Sen red jag ut en sväng med föräldrar & syster,fille när dom gick:) så mysigt! 

Fin 😍👌🏼


Bild från igår 
kanelbullar som jag&mamma har bakat 

Promenerad :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0