25/8

Idag vaknade jag ca kl 9 och gav hästarna frukost:) sen började jag fixa mig ordning & käkat frukost.
Sen åkte Jaguar med till rälla hos faster :) blev en lång runda till isgärde och badat där! Jätte fin strand och inga folk så kunde vi bada med hästarna😍 Jaguar älskar det! Vi simmade i vattnet och sen rullade han på sanden 😂 jag blev så rädd först & tänkte vad han håller på med när jag gick bredvid med han😃 
Sen fick vi gå ner t vattnet igen & bada bort sanden 😏 sen kunde vi vila lite på rastplats sedan sadlar på hästarna och red hemåt igen. Blev en lång tur idag på 2,5-3h(1-1,5h bad & vila) i perfekt väder ej för varmt elr kallt utan lagom :) Och vi tyckte i vattnet e varmt ;o om man jämför med jag badat förra vecka med linda då var det svin kallt!!! ;p 
Sen på kvällen va jag med på gympan med mamma, en timme blev det. Helt slut☺️

Han e lycklig 😍







Rullar på sanden 


Isgärde
Rälla skogen 




Imorgon blir det crosskörning🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0