27/8

Idag vaknade jag kl 10 ca och åt frukost som vanligt :) sen åkte jag till Borgholm och ha möte med Arbetsförmedligen, ang om planera framåt. Så jag ska plugga ykb nu & sen praktik :) så jag får nått pengar i varjemånad :) 
Sen blev det crosskörning i ca 40 min för första gång :D skit kul!! Jag slutade aldrig men sen började det regna lite så slutade jag :) mina armar,.. Haha!!
Sen va jag & mamma på gympa i rälla, det va jobbigt men bra i en timme! 
därefter va jag bråttom t stallet för kunna hinna rida innan det blir mörkt ute snabbt! Det blev hoppträning idag och han va jättefin! Vi kom lagom avstånd mellan hindret & vi fick avsluta snabbt för han va jättefin :)

Jaggis härmar hur kor vilar ;) 


Före
Efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0