2/8

Jag har jobbat idag 07-12:30 sen duschade jag & fixat mig lite innan kalaset börjar kl 13! Min bror pontus's barn Valle fyller ett år gammal :) han är så gullig!!! Han är jämt glad, väldigt sällan se honom ledsen :)
Sen drog vi hemåt så fyllde jag på vatten i dunk och tog med t stallet även köpt 60kg hippo kraftfoder. Skönt så slipper jag tänka på det sen :)
Mamma och jag drog till gympan i stora rör :) tränat kl 18:30-19:30 jag var så helt slut , jätte jobbigt träning men nyttigt! :D 
Sen drog vi hemåt så bytte jag till ridkläder & blev dressyrpass på Jaguar.
Vi tränade på LB program som jag ska tävla på lördag :) han gick sååå fin idag, roligt! 
Imorgon ska jag rida utan spö, och då ska jag rida med ridstövlar & rida i riktig dressyrträns så vi tränar det ordentligt t lördag :) 
Linda kom förbi en sväng och va med mig i stallet :) sen filmade hon också så jag kan gå genom lite sen & se vad jag  gjorde för fel och förbättra med det sen till nästa gång. 
Nu är jag helt slut i hela kroppen! Ska bli skönt att sova nu & klockan ringer kl 06 imorgon.. 
Valles ett årsdag :D 

jag & embla :) 



Jag i träningskläder 

Jag & Jaguar i solnedgång :) 

Min syster skickade så fin bild på fille & Malte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0