4/8

Idag va jag äntligen ledig!!! Vaknade ca kl halv 9 & åt frukost med mamma,pappa & bror pontus :) och sedan fixade jag & mamma en till ny hage till hästarna med el i bredvid fåren & kossor :) dom e van med den hagen som har inget med el i som dom går i nu.. Inte så bra :p bra får byta hagar ibland också så blir dom lite rädda för el. 
Efter när vi va klar med hagen så åkte jag upp till norra Öland(Böda sand) och träffade gamla kompisar Erica & patricia. Kul att få träffa dom igen efter typ 2år... Vi har badat & solat, härligt väder!! Och sedan påväg hemåt då stannade jag i Löttorp & åt plankstek för 99kr!!!:) gott!! 
Sen stannade jag i Borgholm och köpte glass, jag var så sugen på nutella glass som vanligt haha! 
Sen såg jag klädaffären mittemot glassen som har 100kr på hela butik.. Passade på att gå in & kolla på kläder :) hittat 2 fina klänningar så jag köpte!!;)

Sen blev det uteritt med linda på Jaguar & Levina :) så mysigt!!! Hann även tvätta bilen innan jag gick och la mig.. Hatar fågelskit som förstör bil lack :( 

Imorgon blir det jobb😩 god natt!









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0