1/12

Idag vaknade jag kl 07 för att släppa ut hästarna, mockat skit&så. Jag e rätt seg idag för jag har jobbat söndags kväll & igår. Igår blev det en lång dag från kl 09:30 till 23.00.. :)
Jag har varit hos Sigge och hälsat på,fina hästen😍
red ut med Jaguar & blev en lång ridtur. Tur att jag hade hoppsadel idag jag har hoppat rätt mkt med han. Det var jätte storm här förrigår, mkt träd som har trillat ner. Så blev typ terräng pass idag :p fick hoppa över typ som stockar,diket.. Han tyckte det va så kul, det va ett tag sen han hoppade sist..
 
Sen har pappa & jag lastat fullt med små balar in i boxen så det räcker i 2månader i nya stallet. 
Jag längtar som fan att mina hästar ska stå där snart :) högt tak,bra luft,ljus inne :)
Sen har vi satt upp 10 st tränshängare så sadelhängare ska vi nog fixa imorgon :) 
Jag ska sova nu så jag orkar gå upp imorgon för att jobba kl 7-16. 





2 mil totalt idag inkl ridning :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0