6/12

Vaknade kl 10:30 idag och mår ej så bra 😢 bakis som fan men jag får skylla mig själv att jag drack mycket igår :p
Det var skiiit kul igår på Harrys 😃👌🏼 
Först åt vi julbord med jobbet, god mat!! Sen åkte vi till Linn & förfesta hos henne. Vi var inne på chatroulette & vi skrattar som fan , många människor e konstiga som visar webbkamera😂
Sen spelade vi bowling, gick skit dåligt 😂 man kan ej spela bowling när man har druckit...
Sen har jag träffat många kompisar där inne som jag känner igen & träffat några nya också. 
Sen blev det bowling igen med några bönder, gick lite bättre men jag vann inte tyvärr 😅

Åkte till Sigge & tog in honom:) ryktat honom,provat nya täcke som jag har köpt på hästloppis, passade jätte bra!
Sen åkte kusin Elin med mig hem t hästarna :) så jag red på Levina & hon på Jaguar i stormen... Gick jätte bra ändå, vi skrittade runt i en timme.. Sen åkte jag t Kalmar & åt Kina mat med en kompis, hämtat väska hos Linn som jag har glömt från igår :p 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0