Phuket town

Vi kom till Phuket hamn igår på eftermiddag med taxi. Vi gick runt där & kollat lite så vi vet lite. 
Sen tog vi taxi t Phuket town,jätte stor stad kan jag säga! 
Vi hittade en hotell som e ganska billig men det e rosa färg i rummet haha!! Lite skoj med annorlunda färg i rummet ;) 

Vi har gått ca 1,2 mil igår på Phuket, mycket att titta på. Har shoppat lite på marknad som öronhänge,piercing,underkläder osv. 
Åt på mc Donalds på kvällen, smakar typ samma som i Sveriges mc fast billigare pris än i Sverige. 
När vi skulle lägga oss igår på kvällen då kom jag på att jag glömde ta med hörapparatladdare :( så vi fick åka tillbaka till patong beach imorse & hämtat laddare.. Just nu ligger jag & solar lite,bada i Bamboo beach. Snart går våra buss till hamnen i Phuket & sen vidare t Phi Phi.. Ska försöka uppdatera så mycket jag kan när jag är i Thailand! 😃
Phuket hamn 
Phuket hamn

Pink room😂
Marknad i Phuket town 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0