Thailand

Jag & Markus tog flyget från Sthlm till Thailand(Phuket) & tog taxi en timme från Phuket till patong beach. Vi har sovit här i 2 nätter nu & nu ikväll ska vi åka vidare till Phuket & sen t koh Phi Phi  Island imorgon :) ska bli spännande!! Får se hur många dagar vi stannar där. 
Det är 32-35 grader på dagen & 24-28 grader på nätterna.. Skit skönt :D igår var vi i stan & käkat gott. 30 min rygg massage, 30 min fot massage kostade bara 100kr svenska , skit billigt!!! :D har även shoppat små saker. Allt är såå billigt där!! Nu har jag hårförlängning igen, känns bra! 👌🏼 kostade 200kr för sätta in i håret.
Nu solar jag lite till & bada i poolen innan vi drar t Phuket. 

Bamboo beach hotell 

Så söt!!



Pannkakor med nutella 😍

Massa tjejer som säljer sex usch 😂


Kul med att köra vattenskoter, går jävligt fort!! Jag fick köra sen i 80 :D jävligt kul!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0