18/7

Vilken bra dag idag alltså!!!! :D

Idag va det hopptävling i Kalmar udden, och Jaguar skötte sig kanon när vi hoppade 1 meters klass! 
I framhoppningen känns det bra men sen kom vi in t bana då blev det sådär på vissa hinder men han löser det! :) vilken jävla underbar häst jag har och vi kom första plast med jätte bra tid!!! 
Så kul va det :) våra första hopptävling i denna året också. Tack för linnea,min mamma,syster & fille följde med till tävligen& hjälpte till. 
Tänkte anmäla mig till 110cm men ville inte pressa Jaguar för mycket så jag sparar till nästa helg. Då är det tävling i Åkerbo på Öland:) ska va med 1 m och 110 klassen :) 
Senare på kvällen har jag provåkt en ur snygg Lamborghini 😍 åkte runda på Öland, går rätt nice!! Min drömbil är rosa lambo 😏 önskar att nån kan köpa sån bil till mig 🙈 haha! 

Bjuder lite bilder från idag :)
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0