21/7

Idag var det jätte stressigt på jobbet, allt va kaos.. Foderbana till hönsen e trasigt.. Tog ca 2-2,5h och laga med kollega, fick smsa t han & bad om hjälp.. Sen blev det stress & köra ägg maskin efter foderbana.. Så blev det massa ägg spill efter klämd maskin så tappade ca 12 kg ägg på golvet.. :/
Så kan det hända ibland ;o 
Jag hann bara 15 min lunch & typ 5 min rast från 7-16 för jag ville ej sluta senare haha... 
Men sen kom jag hem efter jobbet då red jag ut på Jaguar :) konditionsträning blev det :) han va svettig & glad! 
Har tänkt hoppträna imorgon(ons) så han e taggad sen på söndag tävling! :) 
Sen åt jag ut med en kompis i Kalmar sedan åkte vi till Karlshamn och kolla på en bil. 
Det blev bilköp, en passat-01 tdi. Köpte den för bra pris & bra färg på bilen ;) såklart min favofärg blå! 
Det finns lite grejer som jag måste byta på passaten.. 
Ska ha den tillfälligt & sen kan jag köpa BMW efter jag e fast anställd på jobb :) då vet man att det räcker med pengar..

Körde passaten från Karlshamn och jag va så trött så stannade vi i sommarstuga i Hagby & sov där. Sen åkte jag till jobbet direkt på morgon :) 




Hästarna e ute och äter kl 06.00 på morgon :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0