25/7

Hej! 
Under veckan har jag gjort rätt mycket, jag har jobbat, ätit ute med kompis, kollat på traktor race på Öland, ridit massa, hopptränat med Jaguar, gått på marknad med Linn, köpte service grejer som olja,oljafilter,luftfilter till nya bilen. Jag ska testa och byta dom imorgon kväll :) får hoppas jag klarar byta allt själv haha! Lillebror är med och kollar lite så att jag gjorde rätt.
Jag vill kunna byta grejer själv utan hjälp , bra att lära sig och billigare.. 
Traktor race på norra Öland fendt vs new Holland. 


Jätte kul 😂

Plankstek efter traktorrace 😍

en bild efter hoppträning:)nöjd..

Härlig ridtur 
Första gången vi red ihop i paddocken
Hon är underbar att rida på!!!❤️
Hönor & tuppen är tillbaka!!😃
Köpte halsband i glitter för 75kr!

halsband 30kr & öronhänge 50kr :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0