3/7

Hej! 

Det va ett tag sen jag bloggade sist, Har varit dåligt på det. Jag hade haft så mycket att göra i sista tiden.. Jag har äntligen klarat ce körkort, flyttat till Öland med hästarna, fixat sommarjobb, osv! :) 
Levina är dräktig nu med Algot(cardento) ska bli roligt med föl nästa år. Har börjat ridit lite på henne och hittat en ny sadel till henne också som passar.. Har varit svårt att hitta sadel t henne! Så det är roligt :) 
Jag har fått sommarjobb hos Thuresson hönseri också som jobbar ganska mycket! Förra v 49 timmar totalt 😳 och måndags till onsdags 30 timmar. Så nu har jag äntligen semester i 1,5v!! 
Nu är jag påväg till Göteborg med tåget.  Ska träffa Anna i Göteborg en stund först sen blir det till Uddevalla för kolla på cross VM i helgen med kompisar. Så det ska bli kul!! 😃 

Bjuder några bilder!!
Jaguar & jag 

Köpingsvik på Öland! ☀️
kusin emma på Jaguar & jag på Levina:)
På jobbet haha! 
Massor med söta kycklingar!!
mysigt terrängtur&bad i stranden igår med Linn😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0