7/7

Jag hade haft bra helg i Uddevalla med kompisar.. Jätte roligt och kolla på cross VM!! :) haft jätte bra väder med så jag har fått lite färg! Lördags kväll va vi uppe och drack lite. Såg att det fanns låtsas tjur som man kan rida på 😂 jag red på nästan 3 minuter och slog rekord så det va kul! Massa folk som står omkring och hejade på mig😂👍🏻

Har även köpt helt ny mattes pad till Levina, jätte fin grå equiline schabrak & free jump soft PRO stigbyglar till Jaguar 😃 många har sagt att free jump stigbyglar e super sköna! Så värt att testa!! :) får väll testa och rida i dom stigbyglar imorgon 😃 
Imorgon ska jag hämta fannie i Kalmar och då ska vi ha roligt hemma hos mig tills på fredag då åker vi till Falsterbo!! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0