8/7

Skönt med sovmorgon!!:) 
Sen kom min kompis linnea på besök så vi pratade mycket! Längesen man såg henne så det va kul att hon kom och hälsade på. 
Vi bestämde att rida ut tillsammans, jag på Levina & hon på Jaguar :) 
Då testade jag rida på hoppsadel och free jump soft up PRO stigbyglar, tyckte det va bra och bra grepp!! Vi skrittade mest och travade också. Så mysigt. Levina e en jätte trevlig häst att rida på, tycker det va kul och trava! Sen råkade hon galoppera själv haha men fick sakta av t trav :) ville inte pressa henne mycket för hon har ej ridit så mycket... 
Sen åkte vi till Ultraljud med Levina i Kalmar :) allting såg jätte bra ut, 45 dagar idag :) ska komma tillbaka igen om 45 dagar om man ville. 
sen hämtade jag fannie på tåget i Kalmar och hon ska va hos mig till fredag sen åker vi t falsterbo! :) vi kommer stanna där fre till söndag. 

God natt!! 
Koskräck 😂





Levinas nya hoppsadel,padd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0