Falsterbo

Vi hade haft bra helg i Falsterbo!!
Fjärde gången i rad nu och man får ej missa Falsterbo super helg! :) 
Lika bra i denna året med, har dock handlat mycket som vanligt 🙈😂
Det gick jätte bra att tälta i Falsterbo med fannie i första natten. På lördag va vi på horse show hela dagen. Sen blev det till Malmö,emporian med några kompisar och åt där. Sedan fick vi sova hos min gamla klasskompis så det va snällt!! 
Jag har även hunnit städa lite i mitt rum idag. Det va så mycket med skit saker som har legat kvar i mååånga år!!! Skönt att få slänga massa skit som stationär dator osv..
Sen har jag tränat dressyr med Jaguar, gjorde många olika övningar som halt,backa,öppna,sluta,förvändsgalopp,skänkelvikning,tempo..

Vi tältade ute i skogen 😃👌🏼
Köpt nya stigläder med bling t Levina,ps of Sweden bling pannband, tre raders bling pannband, bling/lack svart skärp till mig själv, svart/vanilj soft up PRO, blå/svart soft up lite, dyon förbygel, bucas flugridtäcke, gummisnoddar, Bruno delgrange hoppgjord till Jaguar, horseware regntäcke.
Vissa köpte jag beg som soft up lite,hoppgjord! 
Älskar dom verkligen!! 

Nya gympaskor köpt i Falsterbo !!👌🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0