Ölandsmästerskapen!!! :D

Det var tävlingsdags i Löttorp på Öland :) 
Våra första tävling där & bana såg jätte fint ut.
Min syster,tommy,fille & kompis linnea följde med till tävlingen :) sen även kom Linn från Örebro & hennes kille och kollade på oss. Jätte kul att hon kom och kollade på mig :) längesen man såg henne också. 
Jag kom första plats på 1 m :) allt kändes bra! 
Sen missade jag nästan 110 klassen för jag hann gå halva bana innan starten börjar :o jag hade startnummer 10, trodde banbyggare tog tid så jag sadlade av hästen & så. Sen blev det kaos haha!! Jag hann hoppa bara några ggr uppvärmningen på 110 , jag fick gå ut tidigare & kolla hur dom andra rider vägar :) så jag kommer ihåg alla vägar haha.. 
Vi red en jätte bra runda & bra vägar i omhoppningen,felfritt!!
Sen blev det prisutdelningen för 110cm och jag vann!!! Sen kom dom igen med blå/gul rosett för ölandsmästerskapen. Så roligt få hem 3 fina blå/gula rosetter✌🏻️ min häst är bäst, helt enkelt!!!😃👌🏼
Linnea har fotat bilder med systemkamera så bilder kommer nån dag & min syster filmade mig :)
Sen blev det mocka i hagen , massa hästskit😂 föräldrar kom hem igen från semester och bjöd på pizza för jag vann 😃
Nu är det dags att sova, jobb imorgon... 



Vinst i 1m,110cm samt ölandsmästerskapen!!! 


Åt lammet&ugrisen igår,gott!!! 


Tog kort med nya smycken :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0