Fina Jaguar

Har inte bloggat på ett tag, tänkte börja med det nu igen :) 
Det har hänt mycket under tiden så har jag inte hunnit blogga nått alls! :/ 

Jaguar har varit skadad, mycket med i skolan, osv.. 

Han har en gammal senskada som jag inte visste nästan i 3 år nu när jag ägde honom... Det va tråkigt men han har fått behandlingar 2 gånger nu och restultat blev mycket bättre!! Trodde inte han skulle kunna tävla mer först när jag fick höra av klinken när dom tog röntgad bilder.. Men va där inne för 2 veckor sedan och fick veta att jag kunde fortsätta tävla med han 😃
Veterinären sa att han har 3-5fina tävlingsåren som jag kan tävla sen får han triangelmärkta..

Men nästa torsdag får jag börja sätta igång med honom försiktigt😃 under tiden har jag alltid gått ut på promenerad... Han är precis som en hund 😂 

Jag var lite sugen så har köpt in lite nya hästgrejer 😃 såklart min bästa Jaggan ❤️ 

Kingsland väst & mössa från cheval ridsport som jag köpte förra fredag :) 

Veredus Piaffe evo dressyr skydd & 2 fina GG dressyr schabrak 
Schockemöhle allround set, guldiga JIN stigbyglar och sporrar som matchar bra ihop! 

GG Dressyrlindor, dressyr skydd ,dressyr schabrak :) 
2 st hv polo fleecetröjor,hv polo pike, star rider ridbyxor och jh ridbyxor.

Kingsland täcke
Har köpt mycket mera men ska ta bilder på det nån dag & lägger upp här 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0