22/11

Blev jobb idag med :) bra med helg jobb ibland och tjäna lite extra :) 
Sen kom jag hem & sov en stund för jag va sååå trött idag! Vi festade igår och kom hem halv 2 & sen gick upp 05:45 för att jobba :p 
Men sen tog jag ridtur på Jaguar :) barbacka😍 jätte mysigt!! 
Senare så åkte jag och träffa en kompis & åt Kina mat, han hjälpte med att byta vinterdäck på min bil. Dags att byta nu när det börjar bli kallt! 

Alltså det var så kul fest igår i alböke. Massa med bönder folk och många som drack för mycket haha! 
Träffat lite gamla kompisar & det va riktigt kul! :)
Jaguar idag ❤️
Bild från igår





På jobbet 
Bild på Sigge igår, min faster hjälpte med att klippa & verka hans framhovarna dom va för långa! Han skötte sig super bra! 😃👌🏼
Finaste😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0